Obserwatorzy

niedziela, 7 sierpnia 2016

Zaczynamy!

Hej wszystkim !
Nad założeniem tego bloga zastanawiałam się kilka miesięcy, przyszedł jednak moment, że stwierdziłam iż muszę wyrzucić z siebie wszystkie emocje, a pisanie tutaj mi w tym pomoże. 

Na razie chciałabym zostać częściowo anonimowa, ponieważ chciałabym poruszać tutaj naprawdę ciężkie tematy i historię, które mnie spotkały, a nie koniecznie chciałabym aby ktoś kto mnie zna przypadkiem tutaj trafił i dowiedział się za dużo. Mam nadzieję, że to zrozumiecie i na razie będę ukrywać się pod nickiem MłodaMama98. Powinnam napisać przyszła mama, ale mam nadzieję że ten blog przetrwa dłużej niż do porodu, a tu już bliżej niż dalej. Dlaczego ? A dlatego, że obecnie jestem w 32 tygodniu ciąży.
Na blogu chciałabym poruszać takie tematy jak okres ciąży okiem osiemnastoletniej dziewczyny, reakcje otoczenia, ważne badania w tym czasie itd. Później postaram się pisać też o tym jak łącze opiekę nad dzieckiem z normalnym życiem, dlatego że od września mam przed sobą ostatni rok szkoły zawodowej. 
Chciałabym również pokazać, że ciąża w wieku 18 lat to naprawdę nie jest koniec świata, chociaż momentalnie nie jest łatwo, szczególnie że zostałam z tym sama... ojciec dziecka potrafi tylko utrudniać życie i szantażować. Postaram się napisać o tym więcej. 

Mam nadzieję, że moje wpisy kogoś zainteresują, a może i komuś pomogą.
Jeśli mielibyście do mnie jakieś pytania lub pomysły na tematy wpisów to proszę o kontakt mlodamama98@gmail.com na pewno odpiszę. 

Do następnego wpisu ! 
Cześć. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz